بالشت طبی تنفسی زانکو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بالشت طبی تنفسی زانکو
نوشته شده در پنج شنبه 20 آبان 1395
بازدید : 116
نویسنده : ftn

بالشت طبی تنفسی زانکو

حفظ انحنای صحیح ستون فقرات گردن و جلوگیری از گردن درد

 

    1)    ایجاد خواب راحت
2)    جریان آزاد هوا در بالشت و آسایش دمایی مناسب
3)    مراقبت از پوست سر و صورت
4)    نهایت بهداشت شخصی

 

بافت سه بعدی برای اولین بار در ایران جهت تولید بالشت طبی تنفسی مورد استفاده قرار گرفته است این بافت از دو لایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دولایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند .

بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذ پذیر بوده و قابل شستشو است .

Z09

بالشت طبی تنفسی زانکو

این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است.
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند. خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد.همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .

 

z02

 

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد . حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود .  گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

 

z01

بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود

 

 

    نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشو و خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

 shopping4

ویژگی های بالشت طبی تنفسی زانکو

1-   حفظ انحنای صحیح ستون فقرات گردن و جلوگیری از گردن درد

 

حدود یک سوم از عمرمان را در خواب بسر می بریم بنابراین قرارگیری صحیح ستون فقرات در هنگام خواب بسیار مهم می باشد.بافت سه بعدی انعطاف پذیر و ارتجاعی است به طوری که می تواند با اندازه های منحصر به فرد سر و گردن افراد مختلف هماهنگ گردد و انحنای طبیعی ستون فقرات گردن در هنگام خواب حفظ می گردد.

 

z04

 2-  ایجاد خواب راحت

 

بالشت طبی تنفسی زانکو با قرار دادن سر و گردن در یک راستا در هنگام خواب و حمایت از رشته های عصبی دو سوی گردن ، نهایت آسایش و راحتی را برای شما فراهم می سازد.

 

z03

3 -  جریان آزاد هوا در بالشت و آسایش دمایی مناسب

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی،هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد.حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت،بالشت شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود.گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید.

 

4 -  مراقبت از پوست سر و صورت

بافت سه بعدی از پوست حساس سر و صورت شما نیز محافظت خواهد کرد چرا که این بافت قابلیت ارتجاعی داشته و فشار وارد بر پوست را به طور متوازن توزیع می نماید.

 

5 -  نهایت بهداشت شخصی

در بررسی های صورت گرفته پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که بالشت ها جزء آلودترین اشیاء هستند بنابراین

شستشوی مکرر بالشت بسیار مهم می باشد. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو به راحتی شسته و به سرعت خشک می شود. تنها کافی است بافت سه بعدی را هفته ای یک بار بشویید تا از نهایت بهداشت شخصی برخودار باشید.

shopping4

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژ آن

1-   بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر ( الیاف پر کننده ی بالشت ) را باز کنید . این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند. برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری زیب دوزی شده جاسازی کرده ایم. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ، بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید.

 

تـوجه :

بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند.به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید.

 

2-   بر روی کیسه الیاف هالوفایبر،روکش بافت سه بعدی قرار می گیرد که شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلیمتر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود

 

3-   روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که نهایتا بر روی بافت سه بعدی قرار می گیرد .

 

توصیه :

استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .

 

4-   کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت .

 

 

 

z06

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

 

سلامت نیوز :

شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها ، کرم های ریز مرده ، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.
محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست.
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند.
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود.
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند.
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید .

 

 

چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو

همه اجزاء بالشت طبی تنفسی زانکو به راحتی از یکدیگر جدا و طبق دستورالعمل زیر شسته می شوند :

 

شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر :

تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .

 

شستشوی بافت سه بعدی  :

بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید .
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید .
هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند.
بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید .

 

شستشوی روکش پنبه ای  :

برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید.

shopping4

 




:: موضوعات مرتبط: ارتوپدی , بالشت طبی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: